Ekonomi

Derby, profesyoneller için yeni bir kategori oluşturdu

Razor markası Derby, berberlerin yüksek hacimli iş gereksinimlerini dikkate alarak profesyoneller için yeni bir kategori oluşturdu.

Şirketten yapılan açıklamaya göre “Derby Professional” olarak tanıtılan yeni kategoride; ağda, peeling kremi, nemlendirici krem, kil maskesi, krem ​​kolonya, saç jölesi, fön makinesi, boncuk ağdası olmak üzere toplam 15 eser sergileniyor. Erkek bakımında kalite ve yeniliği ön planda tutan çalışmalarıyla Derby, bu yeni kategori ile müşterilerine son derece konforlu bir bakım hizmeti sunmayı vaat ediyor.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Derby Jilet Satış ve Pazarlama Müdürü Serhat İkiz, tüketicilerin farklı beklentilerine hızlı cevap verebilmek için ürün kategorilerini sürekli geliştirdiklerini belirtti.

Derby olarak müşteri deneyimini güzelleştirmek için çalışma kategorilerini sürekli yenilediklerini ve geliştirdiklerini belirten İkiz, şöyle konuştu:

“Derby’yi sadece bir tıraş markası olarak değil, müşterilerimizin tüm kişisel bakım ihtiyaçlarına cevap veren bir marka olarak konumlandırıyoruz. Profesyonellerden, ürünlerimizin daha yüksek adetli versiyonlarını üretme talepleri alıyorduk. Pazar ihtiyaçlarını göz önünde bulundurarak ve Berber kanalındaki ürün portföyümüz tek kategoridedir.Böylece berberlerimizin işine değer katacak,uzun süreli kullanımlarına imkan verecek,ekonomik ve yüksek hacimli çalışma seçenekleri sunacak,böylece berberlerimizin işine değer katacak yepyeni bir koleksiyon hazırladık. tüketicilerin kişisel bakım deneyimi ise mükemmel.”

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

-
Başa dön tuşu